Popular Posts
-
finally kau xknl aku . xpe . aku terima . sumpah aku terima wlaupon benda tu sgt menyakitkan . terpulang kau nk tido dgn betina tu . jgn sat...
-
"Someone Like You" I heard that you're settled down That you found a girl and you're married now. I heard that your d...
-
happy new year guys ! hope everything move smoothly . and i found someone who make me in love . yahhh . his bad . naughty . have tatooo . bu...
-
i am looking for you . hahaha . im inlove with you . my god i love you so much BRONT PALARAE . i wanna be with you forever but i know i ca...
-
haishh . sabar je laaa dgn laki zaman skrg nie . i mean segelintir nye laaa . tak tahu nk jaga hati perempuan langsung . hurmmm . aku nk tan...
-
okay . inilah si gila yang kadang normal kadang gila . but i love her so much ke mane aku ajak dea ikut . time nie pon hangout dgn dea la ...
-
sometimes we need someone who care about us . sometimes we need to care about someone . its true love that i've been looking for a years...
-
finally were broke up . maybe that the right way . isn it ? hurmm . hope you always happy with new life okay . without any comitmen . past,...
-
hye friends . i am new here . need followers and supporter . tapi . x kire laaa bangse and religion . klau rase boring degan blog i nie . co...
-
im inlove with one guys who realy attract me and make me love him . for the first month before his realy wonderful man . i do love him . jus...
Wednesday, 21 December 2011
love love love .
sometimes we need someone who care about us . sometimes we need to care about someone . its true love that i've been looking for a years . but till now i cant find it . i wish i find it and keep him till my life ended . now or never i didnt know . my heart still hurting and its pain . and i wish i could spend my lifetime with him . please come as the way you are . thanks :'(
Tuesday, 13 December 2011
okay ! kau sangat annoying !
haishh . sabar je laaa dgn laki zaman skrg nie . i mean segelintir nye laaa . tak tahu nk jaga hati perempuan langsung . hurmmm . aku nk tanya kau nih . KENAPA kau xde sikap gentle langsung ?? YELAH ! kau ! aku pon x pham laaa . kau nk aku buat ape doe ?? aku pnt la mcmnie . aku tgok laki laen x sabar2 nk jumpe gf dea . kau ?? sebulan pon xkesah . padahal . masa yang kau ambik untuk ke rumah aku x sampai 20 minit pon . tp knpe mcmnie doe . aduhhh . knpe time aku perlukan kau . kau xde . time aku ajak lpak lagilah . aku phm kau pnt . tp kau pnt buat ape ?? orang lain yang slalu ade disamping aku ble aku dlm kesusahan . ade kau kesah ke dgn semua nie ? xde kan ?? mungkin kau da biase kapel care mcm nie . tp bukan aku . aku mmg mengade2 . kau suruh aku bg kau peluang . brpe bnyk peluang kau nk ??? smpai aku da xde rase ke ?? aku perempuan . kau kene paham hati perempuan . kau pun taukan jiwe perempuan nie mcmne . klau kau ade lain . kau pegi laa . aku da xksah . asalkan kau bahagia . daripada kau seksa aku mcmnie . aku penat weyh . ble tnye kau cakap xde . aku x nk salahkan kau semua bende . time aku ckp aku xnk msg kau tu . sbb aku nk kau rht . aku tau kau terpakse msg aku . padahal time tue aku x kesah pon klau kau nk msg aku . tapi mesti kau pk aku lain kan ?? ble aku ckp aku pnt . xnk msg kau . sbb time tue aku tengah merajuk dgn kau . tapi . ade kau paham . kau pulak . bg alasan yg same sbb nk balas dendam . aku pelik . kau pegi lepak pun pnt ke ?? kau lpak buat ape ?? work up ??? aku rase x . sebab aku tau kau malas . tu yg aku pelik sgt . tapi pnh kau paham . malah kau cakap aku nie asyik nk mrh je . hurmmmm. kau x pham ape2 pon pasal aku . da nk masuk 4 bulan weyh kte kapel . tp ntah laaaa . aku x tahu nk kate ape da . klau kau bace blog aku nie . suke hati kau nk menilai mcmne . aku xtau nk kate ape . aku da xde rase lgi dlm relation kte nie .
Thursday, 8 December 2011
finally :(
finally were broke up . maybe that the right way . isn it ? hurmm . hope you always happy with new life okay . without any comitmen . past, please stop tapping at my shoulders. I dont want to look back ! and i wanna be happy as long as i have a closer friends . thanks .
Tuesday, 6 December 2011
si hitam manis !
i am looking for you . hahaha . im inlove with you . my god i love you so much BRONT PALARAE . i wanna be with you forever but i know i cant . tapi i nk cari yg sweet mcm you . romantik and also hitam-hitam manisss . have a beard and mustache seems like you . matured also needed . seriously im in love with you .mmmuuahxx .
CUTEEE <3
MMMUahhxxxx !
<3<3<3<3<3
![]() |
| my bront <3 |
![]() |
| im in love with you . |
Monday, 5 December 2011
fucking days and ++
its hard to let you go . cos i love you . i ask you because i mean it sayang . im hurting . i try to but i cant . tired . you make me disappointed . hurmmm . why sayang ?? ape salah i ? ape dah i buat ? what i need is you . but you never get it . i bukan nk ckp besar . klau you xnk i . lepaskan i . its easy . hurmmm . i xtau la nk buat ape you . bnyk sgt da i fikir . jap lagi . tau2 i kat hospital mental mcmne ?? knpa la susah sgt nk paham sayang ??? i hate it . i hate this feeling towards you . i wanna be with you but im totally cant . if you have another women . go ahead . i will accept . i'll let you go . you changed . people change . you owe me our past . its a fucking damn thing . dont you realize babe ? i need your reason . i need you honest . im totally needed . thanks if you read this .
Friday, 2 December 2011
ombak rindu .
ombak rindu satu filem yang boleh buat ramai orang boleh menitiskan airmata . hurmmmmm . sebuah cerita melayu yang boleh dibanggekan . aku,nana and joe pegi tgok cerite tue same2 . aku sempat juga menitiskan setitik dua kat dalam tue . hahahahha . tapi hero yang paling aku suka of cos la BRONT PALARE . awesome sangat . hahaha . and x lupe jugak joe yang khusyuk sangat tgok cerite tue . haha . nana yang hati keras pon leleh . huahua . kantoi yang dea sebenarnya same lembut macam maya karin dalam cerite tue . lastly ble cite tue da abes . ipod joe tertinggal and legout like always he says . kesian dea . okay . thats all friends .
Thursday, 1 December 2011
my friends i love you like a long song baby !!
okay . inilah si gila yang kadang normal kadang gila . but i love her so much
ke mane aku ajak dea ikut . time nie pon hangout dgn dea la nie.
dea nie bleh dijadikan seorang kawan yang baek . hehehe . nty aku blanje trickshot okay .
dgn kau jugaklah aku blaja main pool kan ?? hahaha
![]() | ||||
| xalya-me-baby-nana-baya my friends mase dekat shah alam . time nie majlis berbuka puase sambil2 celebrate birthday abang sudin . |
inilah oyoy . seseorang yang tidak sukekan pembaziran . and sayang sgt kat kucing . iloveyoulikealovesong .
nana and me at ikmal house . BBQ time . hehehe . walaupun kau ganas nana . aku sayang kau . dari darjah 6 aku knl kau . actually dari darjah 1. tapi mase tu kite bukan kawan macam skrg . kan ??
of cos me and piqa at azraei open house . ala2 wanita melyu terakhir la kan ?? i love yo pika .
Subscribe to:
Posts (Atom)


